أنا عندي حساسية وقليل جدا لما أجيب عطر من مكان وميسببش حساسية ورغم إن العطر شتوي وتقيل فهو نقائه عالي جدا ومتعبليش صدري ولا انفي وريحته مميزة وجميلة جدا انصح بالتجربة
كنت جربت استرونجر ويزيو زمان اول م ظهر البراند كان تحفه كانت ريحته تحفه البراند من ساعه مظهر وهو كل حاجه فيه محترمه جدا بصراحه
المسك الي كنت متحمس ل ريحته جدا و الي مخيبش توقعاتي من جمال الريحه بس حسيت ريحته مياله اكثر حريمي و كانت هديه حلوه لاختي 😂😂❤️❤️ بس ريحة الزهور فيه و المسك الابيض و البرتقال قمة الجمال اللهم بارك ❤️❤️❤️
نتكلم شوية بقا على المسك و ده انا جربته شخصيا في انتعاش مش طبيعي كده المسمى الحرفي لكلمة نضافه ❤️❤️ استخدمته ك base كده قبل ما ارش العطر و بأمانه حاجه قمه ف الجمال ❤️❤️
نعطي ريفيو عن العطر الي حسسني اني رجعت السعوديه . العطر ده كان العطر الرسمي ف رمضان الي فات اللهم بارك بعد فضل الله و جمال العطر كنت سبب ف ان في اكتر من ٥ من اصحابي طلبوه مكنش بيعدي حرفيا صلاة تراويح غير لما اتسال على العطر ده بيدي الشخصيه وقار كده و فخامه مش طبيعيه بجد من ثبات حرفيا بالايام و فوحان فوق الممتاز و شايف ان الباندل بتاعته هو و GIN Z من اقوى الباندلز الي شوفتها ف اسواق العطور و باندل تستحق الشراء العمياني ❤️❤️❤️
طيب نبدا اول ريفيو عن العطر ده و الي ف الغالب هيكون signature ليا خلال الفتره الجايه بعد كم الاطرائات الي اخدته اللهم بارك ف الجامعه بسبب العطر ده من حيث النقاء اولا و ثبات او فوحان اسطوي ثانيا ما شاء الله العطر منعش و فريش كده حرفيا بحس اني عايز اكل الريحه 😂😂😂 اعطيه ١٠ من ١٠ و نجمه
دا بقي افضل عطر انا جربته بجد مختلف معتقدش جربت حاجة قريبه منه حتي برا عطر عالمي لمحبين العطور الخفيفة مش العود والعنبر والحاجات اللي شبه الاخشاب عطر صيفي ممتع وفريش و كمان عالمي في الخروجات والمناسبات مناسب لكذا حاجة عطر فعلا عالمي ❤️❤️❤️
من العطور الجامدة جدا انا بحبه من قبل ما اجربه منكم بس لما جربته منكم معتقدش هجيبه من حد تاني العطر ثبات وفوحان و نقاء بجد مفيش بعد كدا عطر مميز جدا خاصة لحد زيي بيحب العطر التقيل والخفيف معندوش مشاكل مع العطور التقيلة فهوه تحفة ❤️❤️🙏🏻