العطر ده بالرغم من إنه جالي بالغلط بس تجربة جميلة جدا جدا ومن آكتر العطور ال عجبتني هنا ورغم إنه فيه نوته تبع بس جميلة جدا ومش منفرة ومتميز جدا من أكتر العطور ال انصح حد يجربه من هنا
عطير جميل وهادي وغير منفر خالص مفهوش ريحة الزفارة ال ممكن تكون في حاجات بحرية زي ميجامار