انتعاشة ولمسة نعناع ودفا مميز جدا جدا رائحة تأثر الحواس خصوصا في الافتتاحية يعني لمسة النعناع اللي ف الأول واحساس الدفا مع بعض يدعوك انك تجربه
العطر دا اول تجربة ليا من هنا وكان من ترشيحهم احساس دفا غريب وملفت جدا واداء مجرم وبحكم اني بهتم بالاداء اكتر بدأت اجرب من هنا اكتر الاداء محترم اووي اووي اووي دا غير رائحة العطر واتجاهه
ريڤارو استخدمت منه رشات احساس بالانتعاش ورائحة فخمة جدا...مش عارف اداءه عامل ازاي عشان لم اارتديه لليوم كامل بس بحكم اني جربت معظم الكولكشن هنا صيفي وشتوي الاداء هيكون جامد كالعادة هنا اداء محترم جدا واتجاه اجمل
العطر من افضل العطور المنعشة اللي جربتها افتتاحية جميلة جدا جدا جدا اتسألت عنه كتيرر والأداء محترم حدا
كان أول عطر اجربه من عطور السعاده وافتكر إني أول ما جربته بعتت للمهندس أحمد شكر علي الخالص وحملته علي موقف طريف حصل بيني وبين والدي بسبب حلاوة العطر وجمال رحته حرفيا ما شاء الله من أحسن العطور الي جربته هنا