الديسكفري بوكس عظيييم هوه جالي هدية بس حقيقي من افضل الحاجات اللي جاتلي احساس انك بتغير بين كل عطر والتاني كدا مفيش حاجة ثابته فمبتتعودش عليها لفترة طويلة وكل عطورة جميلة بصراحة بس اكتر واحد فيهم عجبني واللي خلص اول واحد gen z بعد كدا dark matter العطرين مختلفين شوية بس جامدين جدا ❤️❤️🙏🏻 استمروا علي نفس الجودة بالتوفيق ❤️
فينوم من افضل العطور اللي بستخدمها حاليا بقيت بعينه للمناسبات المهمة جميل جدا ريحته مريحة جدا وفخمة اوي وكمان ثباتها وفوحانها جميل جدا
بدون اي مبالغه ... الثبات والفوحان والاطراءات اللي جاتلي من النسخه دي مخلياني مستني الشتا الجاي عشان ارتدي العطر تاني ... من اروع بدايل عود ماراكوجا
السلام عليكم انا اشتريت مجموعه 10م باندل. وبامانه جميل جدا بفكر اشتري تانى خصوصاا ترف جميله
العطر ده انا كنت بستخدمه قبل كده وجربت ده والله في فرق انت هنا حاسس بريحه التوباكو فعلا الفانيلا اوي ومش صناعيه خالص هو تقيل وعايز جو بارد شويه بس ممتاز جدا