بصراحة عطر .. شادو نايت . انا جربته في باندل التيسترا عطر رائع جدااا .. وكل اللي شمه اعجب بيه جداا وفوحان وثبات ممتاز .. ومن قبه ترف و ميد نايت .. رائعين برضه والفوحان والثبات محترمين جداااااا
عطر ريفارو من اجمل العطور الي تحسسك بريحه النظافه والحيويه مع لمسه النعناع المنعش ودرجه ثباته تحفه
عطر تروبيكال عود عطر ثقيل جدا مناسب للاجواء الشتوية باشون فروت مع عود مع فواكه مجففة ولمسة فانيلا سويتي ولمسة خشبية مناسب جدا لو بتحب العطور الفواحة الجريئة وينفع اوي للمناسبات المسائية للامانة عطر اداءه متفجر النوتة الوحيدة اللي مكنتش متقبلة اوي بالنسبالي الاكيغالاوود(نوتة خشبية) وده مش عيب في العطر ولكن هي ازواق ثبات /يومين عالملابس فوحان/٢-٣ساعات
ترف عطر حبيته لكن تقيل شويتين، انصح اي حد بيحب المسك يشتريه بجد لانه تحفة وكمان ثبات وفوحان عالي اوي اللهم بارك.
ريحته كويسة وعجبتني بس لو شخص مش بيحب الروائح الأقرب للعطور الحريمي مش هتعجبه وبصراحة الثبات بتاعها ضعيف جدا 🥲 كنت متوقع ثباتها اكتر من كدا بكتير